Musíme a hlavně chceme skloubit dvě věci:
1) Váš zákaznický zážitek
2) Vaši bezpečnost vzhledem k probíhající pandemii
Váš zákaznický zážitek byl, je a vždy bude naší hlavní prioritou. Děláme vše pro to, abyste se v našich restauracích cítili co nejlépe a abyste se k nám rádi vraceli. I v normálních dobách to samozřejmě není úplně jednoduchý úkol...přeci jen je gastronomie jedno z mále odvětví, kde se "vyrábí" a spotřebovává produkt během krátkého času na jednom místě. Takže prostor na chyby je veliký. Ale my se vždy snažíme o to, abyste si to v našich restauracích vždy užili na 100%.
Probíhající pandemie Coronaviru spolu s různými omezeními a nařízeními nám situaci samozřejmě neulehčuje. Nicméně nebudeme si stěžovat...postižení jsou všichni a každý se s tím musí vyrovnat jak nejlépe dovede. My věříme, že Vám stále může i přes omezenou provozní dobu nabídnout odpočinek a zábavu, která Vám snad dovolí na chvíli zapomenout na současnou patálii. Aby to bylo možné, zavedli jsme řadu postupů, které mají zajistit Vaši bezpečnost a zároveň bezpečnost našeho týmu:
1) Nosíme roušky
2) Myjeme si a desinfikujeme ruce
3) Desinfikujeme stoly a nábytek před každým usazením nových zákazníků
4) Pravidelně a dostatečně větráme prostory
5) A respektujeme nařízení státu a odborníků
Přejeme nám všem, aby tahle nepříjemná doba brzy pominula a my se na Vás mohli každý den těšit bez omezení. Do té doby ale vězte, že myslíme na Vaši bezpečnost.
Za tým Hospodska,
Jiří Panuška
Comentários